Thursday, November 26, 2009

DEBARAN SEMAKIN TERASA, RESULT PEPERIKSAAN TAK LAMA AKAN KELUAR.

Salam kepada semua pembaca blog saya ini. Debaran kian runcing di mana usaha kami selama ini akan terbukti juga , iaitu result final exam yang akan keluar tidak lama lagi. Saya rasa amat tertekan sekali samada dapatkah saya mengekalkan reputasi seperti  di prestasi yang lepas, hanya Allah sahaja yang tahu betapa berdebarnya hati ini mengenangkan tarikh yang semakin dekat ini. Biarpun apa yang mendatang, kita kena tabah menghadapinya. Untuk kawan-kawan saya , kita kena terus - menerus menggunakan blog ini yang mana pensyarah kita telah berpenat lelah mengajar dan memberi tunjuk ajar yang tidak akan saya lupakan jasa mu itu.

3 comments:

  1. Takpa SM Fauzi,
    Tunggu saja 10hb nie. Keluarlah result tu. Usaha sudah, doa pun sudah... bertawakal sahajalah sekarang.

    ReplyDelete
  2. salam...memang berdebar..apapun terima kasih buat cik yang banyak membantu rakan2 yang lemah mcm saya nie... jasamu ku kenang...

    ReplyDelete